قیمتی باتیں

قیمتی باتیں جو روزمرہ کے حالات سے متعلق ہیں، آپ کو دانشمندانہ، اصلاحی، مذہبی، اصلاحی کہانیاں ملیں گی جنہیں اس ویب سائٹ پر آزمایا گیا ہے۔ جزاک اللہ

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

کسی غم گسار کی محنتوں ک

کسی غم گسار کی محنتوں کا یہ خوب میں نے صلہ دیا
کہ جو میرے گم میں گھلا گیا اسے میں نے دل سے بھلا دیا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جو جمال روح حیات تھا جو دلیل راہ نجات تھا
اسی راہ بر کے نقوش پا کو مسافروں نے مٹا دیا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یہ میری عقیدت بے بصریہ میری ارادت بے ثمر
مجھے میرے دعوی ء عشق نے نہ صنم دیا نہ الٰہ دیا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
تیرے حسن خلق کی اک رمق میری زندگی میں نہ مل سکی
میں اسی میں خوش ہوں کہ شہر کے دروبام کو تو سجا دیا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
میں تیرے مزار کی جالیوں ہی کی مدحتوں میں مگن رہا 
تیرے دشمنوں نے تیرے چمن میں خزاں کا جال بچھا دیا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
تیرے ثور و بدر کے باب کے میں ورق الٹ کے گزر گیا
مجھے صرف تیری حکایتوں کی روایتوں نے مزا دیا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
تیرا نقش پا تھا جو راہ نما تو غبار راہ تھی کہکشاں
اسے کھو دیا توزمانے بھرنے ہمیں نظر سے گرا دیا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
میرے راہ نما، تیرا شکریہ کروں کس زباں سے بھلا ادا ؟
میری زندگی کی اندھیری شب میں چراغ فکر جلا دیا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کبھی اے عنایت کم نظرتیرے دل میں یہ بھی کسک رہی ؟
جو تبسم رخ زیست تھا اسے تیرے غم نے رلا دیا۔

مصنف کے بارے میں

IRFAN SHAH

التعليقات


ہمیں بلائیں

اگر آپ کو ہمارے بلاگ کا مواد پسند ہے تو ، ہم رابطے میں رہنے کی امید کرتے ہیں ، صرف بلاگ ایکسپریس میل کو سبسکرائب کرنے کے لئے اپنا ای میل درج کریں تاکہ آپ کو نیا بلاگ پہلی بار موصول ہوگا ، اور آپ اگلے بٹن پر کلک کرکے پیغام بھیج سکتے ہیں۔ ...

Translate

Popular posts

صفحہ دیکھے جانے کی کل تعداد

تمام حقوق محفوظ ہیں

قیمتی باتیں